Stigao Chevrolet Cruze sa petoro vrata

Tri godine nakon lansiranja novog modela “ševrolet kruza” počela je prodaja njegove verzije sa petoro vrata koja je dostupna i kupcima u Srbiji. “Kruz hečbek” je 200 evra jeftiniji od limuzine, što znači da na našem tržištu startuje od 11.699 evra za model sa 1,6-litarskim benzinskim motorom i 124 KS i LS plus paketom opreme.
PRTLJAŽNIK - Što se dimenzija tiče, hečbek je dugačak 446 centimetara, odnosno kraći je za 7,5 centimetara od limuzine. Zapremina prtljažnika je smanjena sa 450 na 400 litara, ali “kruz” i dalje ostaje jedan od lidera u segmentu kompaktnih automobila. Važno je reći da je “kruz hečbeku”, i pored manjeg prtljažnika, poboljšana funkcionalnost. Peta vrata omogućavaju utovar većih predmeta, dok upotrebljivost prtljažnog prostora poboljšavaju i nasloni zadnjih sedišta koji se mogu preklopiti u odnosu 60/40.

Vozne karakteristike će ostati na nivou koji je postavio “kruz” sa četvoro vrata, mada se očekuje da će hečbek, zbog kraćeg zadnjeg dela, biti još upravljiviji, pogotovo u krivinama. Unutrašnjost je ostala identična, a međuosovinsko rastojanje od 268,5 centimetara (kod “golfa VI” je 258 cm) je takođe među najvećima u klasi, čime se garantuje veća udobnost, naročito putnicima u drugom redu sedišta.

Pored 1,6-litarskog benzinca, u ponudi je i snažniji 1.8 sa 141 KS, kao i dvolitarski turbo-dizelaša u verzijama sa 125 i 150 konjskih snaga.
“Kruz” hečbek se od konkurencije pored cene izdvaja i po bogatim paketima serijske opreme, pa se tako u osnovnom LS plus paketu, između ostalog, dobija i klima-uređaj, ABS, šest vazdušnih jastuka, elektronska kontrola stabilnosti (ESP), elektronski podizači prednjih prozora, točkovi od 16 inča, centralno zaključavanje, radio CD sa četiri zvučnika...
Ko traži određenu dozu luksuza može da se odluči za paket LT plus (doplata 1.400 evra) u koji spadaju aluminijumske felne od 16 inča, kožni volan i ručica menjača, volan sa audio kontrolama, putni računar, tempomat, zadnji senzori za parkiranje...
Preuzeto sa : 24sata.rs
Foto : Chevrolet
Za te pare kod Skode moze da se pazari samo ona stara i sa verovartno nikakvom opremom, a za novu mora u startu da se da jos nekoliko hiljada eura da bi se dobila slicna motorizacija a i nema ESP.
Vise mi se svidja nego Sedan, manje je glomazan...
@Dejan L
Octavia sa ovakvom opremom i 120 ks kosta 15824 eura!
@Orlo
ima serijski ESP, i "ambiente" i "elegance" paket...
http://www.skoda.co.rs/sr/sadrzaj/581/skoda-octavia/
@carobnjak
U toj ponudi da a tamo gde sam je gledao nema, tj ima ali se doplacuje 472 eura
http://cc.skoda-auto.com/srb/Pages/Step4.aspx
Chevrolet je auto za izbegavanje. Poređenje sa skodom je neumesno za jednu ovakvu kantu.
Pandam bi mu bio neki Fiat i to pre za neko Latino ili Azija tržište.
Menge
Inace "cuvena" Skoda je jedna od starijih fabrika automobila koliko ja znam, samo je to zalosno sto jos uvek neznaju da naprave neki normalan auto, dzabe im i svabe skoda je skoda. Da se ne ponavljam prevod vec znate!
Kada biste samo jedan dan proveli u Chevroletovom servisu, ne biste ga nikada više pogledali u životu, a sva dalja priča bi bila suvišna. Žalosno loš proizvođač automobila.
Verovatno si u pravu sto se tice servisa ali to nije problem samo Chevroleta vec i ostalih. Promeniti ulje i filtere i nije neka mudrost samo da ne bude nesto komplikovanije. Nema strucnih majstora nama je jos uvek cekic glavni alat.
Ranije je Chevrolet/Daewoo imao tipican ne bas kvalitetan kokpit karakteristican za korejska vozila, moram da priznam da sam se odusevio pre par godina kada sam video, na sajmu, kvalitet plastike i moram da priznam da sam se odusevio pomakom i to velikim. Definitivno je jedan od best buy za te novce.
@ Predrag
Naš prijatelj radio 8 godina u Veranu i 3 godine u Đelmašu (Chevrolet), kaže mekane kantice. E sad se vratite na moj komentar u 17:46
Pa to tvoj prijatelj hoce da kaze da su Pezo vozila kvalitetnija? Ako to tvrdi onda je i njumu cekic glavni alat!